Cuba Tips en Cuba Weblog stoppen

Dat wat ons bezighoudt over Cuba
Forumregels
- Toon respect voor elkaars mening
- Gebruik geen scheldwoorden
- Probeer zo veel mogelijk je informatie in de goede forums en onderwerpen te posten
Andre
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Verblijfplaats Cuba: La Habana
Contacteer:

Cuba Tips en Cuba Weblog stoppen

Bericht door Andre » 20 nov 2018 13:06

Vanwege gezondheidsredenen ziet Kees van Kortenhof zich genoodzaakt te stoppen met zijn Cuba-activiteiten 'Cuba Tips' en Cuba Weblog.
Jarenlang voorzag Kees ons via 'Cuba Tips' en Cuba weblog van nieuws rondom Cuba, met name mensenrechten en democratische ontwikkelingen (of het ontbreken daarvan) op Cuba hadden zijn aandacht.
Ook hier op CubaPlaza was Kees lange tijd actief.

Via twitter (@GlasnostinCuba) blijft Kees nog wel actief.

Vanaf deze plaats wensen wij Kees sterkte en danken we hem voor al zijn bijdragen hier en elders op internet.

Het zal de lezers van deze CubaTips en van de Cubaweblog verrassen, maar ik heb besloten een punt achter twee van mijn Cuba-activiteiten te zetten. Op dit moment eist mijn gezondheid al mijn aandacht op. Ik heb Parkinson en dat betekent dat ik nu aan andere prioriteiten voorrang moet geven, zoals veel bewegen en sporten.

Ooit begonnen in juni 1990 als een A4-tje Mensenrechtenberichten Cuba, groeide dit initiatief uit tot een actuele Cubaweblog en de wekelijks verschijnende nieuwsbrief CubaTips. Ik stop met de weblog en de wekelijks verschijnende CubaTips. Met Twitter ga ik door.

Voor velen was Cuba in de beginjaren een soort paradijs op aarde. Dankzij uw steun en belangstelling was het mogelijk de andere werkelijkheid van Cuba voor het voetlicht te brengen. Die van een harde dictatuur die achter de zonnige stranden, de schitterende natuur, de aardige mensen, de rum en de vrolijke salsaklanken schuilgaat. Dat is hier en in Cuba gelukkig niet onopgemerkt gebleven.

Kees van Kortenhof

Plaats reactie