superleuke casa particular in Centro Habana!!!

Plaats reactie
judithlangenberg
Nuevo
Nuevo
Verblijfplaats Cuba: Habana

superleuke casa particular in Centro Habana!!!

Bericht door judithlangenberg » 15 dec 2010 20:11

Superleuke casa particular in Centro Habana. Veel leuker dan slapen in een hotel. Hele gastvrije, vrij goed Engels sprekende mensen. Ontbijt en avondeten kan geregeld worden, almede een pick up op de airport.
2 kamers beschikbaar met eigen badkamer (warm en koud water), airco en minibar.
Kosten per kamer: $20,00
Adres: Calle Concordia 423(1er piso) entre Gervasio y Escobar. Centro Habana
Teléfono: 862-5337
Eigenaresse is te bereiken op het volgende e-mail adres: osirismiro@infomed.sld.cu
Vanaf het balkon kun je op je gemak het echte Cubaanse straatleven aanschouwen, oa honkballende kids. Indien gewenst kan Osiris een casa particular voor je regelen op je volgende bestemming.
Overige info alsmede foto's zijn op te vragen bij judithlangenberg@hotmail.com

DAVY
Aspirante
Aspirante

Re: superleuke casa particular in Centro Habana!!!

Bericht door DAVY » 13 mei 2018 12:58

superleuk ???
ik had op uw aanraden een kamer geboekt bij deze casa particular.
Ik weet niet of ze nog een andere kamer hadden want onze kamer had helemaal geen balkon. Er was zelf niet eens een raam !!! als ik in een kamer met kunstlicht wil zitten kan ik beter in belgie blijven. Je gaat toch naar cuba voor de zon. Ik weet dat cubaanse normen niet hetzelfde zijn als in belgie maar toch en het was heus niet mijn eerste keer in een casa particular.
Het bed was zogenaamd voor 2 personen, hier noemt zoiets een 1 persoonsbes
Water was er alleen als we dat een half uur op voorhand aanvroegen
de tv had maar 1 zender maar dat maakt niet uit.
Maar toen we ook het toilet niet konden doorspoelen was voor mij de maat vol en zijn we na 2 uur opnieuw vertrokken naar een andere casa die wel in orde was.
We hebben dan wel moeten betalen voor 1 nacht plus nog 10 cuc als schadevergoeding. Dus voordat u nog eens een casa particular aanraad kun je best eens informeren of er nog kamers zijn en of die allemaal hetzelfde comfort hebben.
mvg

Plaats reactie