Melanie

We zijn altijd benieuwd naar je verhaal
Hier vind je een uitgebreide collectie Cuba Reisverslagen.
michiel
miembro de mérito
miembro de mérito

Melanie

Bericht door michiel » 22 feb 2010 18:57

Live vanuit Cubaa!!

Hola amigos!

Vanuit het (helemaal niet zo) zonnige Cuba zegt Melanie hallo!
Haar eerste ervaringen met enge beestjes en de lokale bevolking heeft zij al in de pocket, net als een voldoende voor Spaans mondeling! (Op hoop van zegen dat het tentamen een 6,1 of hoger is, want dan kan ik in ieder geval ook echt nog van mijn vakantie genieten..)
Verder even over Cuba:
- Stiekem toch wel wat regen, ook al is dat helemaal niet zo erg..
- Er loopt hier mannelijk schoon rond, niet te geloven.. (Moet Hanneke Polder van Djoser ook gedacht hebben, want wat een vent heeft zij aan de haak geslagen!)
- Auto's in overvloed, dus mijn autodrop (ofja.. winegums Caddilacs) komt zeker van pas! Missie autodrop was nog geslaagd dus!
- School is echt TE grappig, helemaal als je les hebt van de favoriete lerares!! (WIJ DUS )
- Het Spaans is te doen, ik merk zelfs al dat ik Spaans ga denken, want wanneer ik bedankt wil zeggen, zijn de eerste letters die uit mijn mond komen 'gra..'
- De avonden hier zijn heerlijk

Verder kan ik nu al niet wachten tot ik terug kom..
Ik mis mijn paps en mams, mijn lieve zussies.. Vriendjes en vriendinnetjes en nog zeker iemand meer..

Wel harstikke leuk dat ik van iedereen iets hoor Jammer dat ik mijn verhalen die ik allemaal al had voorbereid niet meer kan herinneren nu de opluchting er is dat ik even contact met het thuisfront kan hebben

Voor degenen die Cuba nog op het lijstje hebben staan om op vakantie te gaan, dan raad ik ZEKER Pinar del Rio aan, waar we vandaag van terug zijn gekomen.. Prachtige natuur, wel even iets anders dan Havana! (Maar dat is ook mooi hoor.. Zeker aan de Malecon!)
Verder hebben we nog vanalles op het programma staan waar ik ontzettend veel zin in heb en ik jullie later nog over op de hoogte hou!

Ik heb inmiddels ook al mijn connecties waar ik sigaren moet halen, dus die gaan we zeker eentje op steken als ik terug ben!

Mannelijk schoon op Cuba loopt hier genoeg, en ze staan vast en zeker garant voor Hepatites A/B/G/F en aids te zien aan hun uiterlijk aan gedrag.. Maar kijken mag he

Verder ga ik nu afscheid van iedereen nemen want ik wil nog wat (DURE) internetminuutjes overhouden zodat ik deze week weer iets kan laten weten..

Veel plezier in Nederland, voor de dames: DE JACHT OP JAN SMIT IS WEER GEOPEND.. (ja ja, wereldnieuws )
Enjoy the sun @ Holanda..
http://melanievanlankveld.waarbenjij.nu ... id=3326475

Plaats reactie